Kunderådgiver til Kundeservicecenter
Fotoscreening og Administration
Om os
Carbucks er et værkstedskoncept, der dedikerer sig til at reparere bilskader for både forsikringsselskaber og privatkunder på bare 2 timer! Vi er KS2000-certificering inden for både karosseri og lak. Vores mission er at forbedre kundeoplevelsen ved at tilbyde fleksible og effektive løsninger til mindre bilskader. Dét kan vi, fordi vi med specialdesignede løsninger bl.a. reparerer bilen, i stedet for at udskifte.
I efteråret 2021 etablerede vi vores første skadecenter i Ballerup. Siden da har vores virksomhed oplevet en betydelig vækst, og vi har nu udvidet med værksteder i Ballerup/Skovlunde, Aarhus, Odense og Kolding. Vores ambition strækker sig mod yderligere udbredelse af vores koncept til flere steder i landet. Vi har i øjeblikket en medarbejderstab på 34, hvoraf 3 er tilknyttet kundeservice. Hos os er kvalitet og ordentlighed grundlæggende værdier, hvilket vores kunder har anerkendt ved at give os en bedømmelse på 4,9 stjerner på Trustpilot.
Stillingen
Vi søger en engageret og fagligt dygtig Kunderådgiver til vores Kundeservicecenter i Horsens. Som en del af vores team skal du deltage i den daglig fotoscreening af bilskader samt administration forbundet hermed, herunder rapportering i FORSI. Du vil også skulle håndtere kundeservice via telefon og e-mail, og være med til at drive optimering af processer i Kundeservicecenteret. Som udgangspunkt er arbejdstiden alle hverdage fra kl. 8-16. Du har stor indflydelse på din egen arbejdsdag, – herunder mulighed for at arbejde hjemmefra.
Arbejdsopgaver
- Gennemføre fotoscreening af bilskader
- Bestille reservedele
- Fortage faktureringer
- Administrere og rapportere i Forsi
- Levere servicemindet kundeservice via telefon og e-mail
- Bidrage til optimering af processer i Kundeservicecenteret
- Deltage i vagtordning på værkstedernes telefoner
Kvalifikationer
- Faglig indsigt i biler og skader (karosseri og lak), herunder indsigt i Autotaks/ Forsi
- Erfaring med PC-arbejde, herunder Outlook og Excel
- Gode kommunikationsevner på dansk, både mundtligt og skriftligt
- Evne til at bevare overblikket samt arbejde effektivt og selvstændigt med flere opgaver samtidigt
- Teamspiller med gode samarbejdsevner og evne til at skabe en positiv holdånd
- Struktureret og kvalitetsbevidst med fokus på detaljer
- Villighed til at lære og udvikle sig i arbejdet
- Være fleksibel med hensyn til arbejdstider
Vi tilbyder
- Attraktiv lønpakke inklusive pensions- og sundhedsordning
- Base i Horsens med nem adgang til offentlig transport, men også rig mulighed for at arbejde hjemmefra
- En dynamisk og positiv arbejdskultur, hvor samarbejde vægtes højt
- En arbejdsplads med mulighed for faglig og personlig udvikling
- Mulighed for indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse
- Oplæring i diverse processer
Ansøgning
Er stillingen noget for dig? Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og CV senes den 26. marts 2024. Vi holder løbende samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når vi har fundet den rette kandidat. Du kan ansøge ved at sende din ansøgning til [email protected]
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Stefan Hansen, COO på tlf.: 4014 8484 eller mail: [email protected]