Carbucks ApS
Banegårdsgade 2, 11 sal
8700 Horsens
CVR: 40879528
Telefon:+45 71 71 33 33
Email: [email protected]
Det skal være nemt at få repareret sin bil. Det betyder også, at du behøver ikke at komme forbi en Carbucks, så vi kan besigtige din skade. Alt klares digitalt. Se hvordan du gør her:
Oplysninger om dig, så vi kan komme i kontakt med dig, og derefter mere om bilens skade i form af 3-5 billeder og gerne en kort beskrivelse af, hvordan skaden skete.
Vi vurderer din skade inden for 1-2 arbejdsdage. Når vi har screenet dine billeder, modtager du et link fra os, hvor du kan vælge en tid og et sted, der passer dig.
Dagen før vores aftale modtager du en påmindelse fra os, men ellers skal du bare møde op 10 minutter før din tid og aflevere din bil til én fra det team, der skal reparere skaden.
Du kan frit vælge Carbucks som dit værksted. Vi kan hjælpe dig med at forstå processen og vejlede dig om, hvordan du bedst håndterer forholdet til dit forsikringsselskab, når du får en skade. I de fleste tilfælde kan du få dækket reparationen, og hvis du har tilvalgt dækning for parkeringsskader, har du sandsynligvis ingen selvrisiko. Så sørg altid for at tjekke, hvordan du er dækket.
Er det første gang, du har fået en skade på din bil, eller er du usikker på dækning og selvrisiko? Uanset om skaden er forårsaget af dig selv eller en anden part, er det vigtigt at forstå dine muligheder.
Hvis du selv har forårsaget skaden, dækker din forsikring ofte reparationen, hvor du kun behøver at betale din selvrisiko.
Hvis en anden har forårsaget skaden, vil den anden parts forsikring normalt dække din skade, uden at du skal betale noget.
Hvis du har dækning for parkeringsskader, vil denne dækning i de fleste tilfælde betale for reparationen uden yderligere omkostninger for dig.
Hvis en anden har forårsaget skaden, vil du kun få dækning, hvis skaden på din bil er forårsaget af en anden part.
Har du brug for yderligere oplysninger om din forsikringsdækning, kan du finde kontaktoplysninger til dit forsikringsselskab her.