Ofte stillede spørgsmål

Ja, Carbucks er et skadecenter der kan udbedre bilskader op til en vis størrelse, både indenfor buleopretning og autolakering. Typisk kan vi udbedre skader der ville have kostet 20-25.000 kr. + moms på et traditionelt værksted – så spørg os hellere en gang for meget end for lidt.

Ja, når du har anmeldt skaden hos dit forsikringsselskab og sendt os en henvisning, overtager vi og ordner resten. Vi opgør og takserer skaden i samarbejde med dit forsikringsselskab, og skulle du have en egenbetaling i form af en selvrisiko på din police, vil du modtage en opkrævning fra dit forsikringsselskab, når sagen er afsluttet.

Carbucks har udviklet denne løsning, så du slipper for at skulle bruge tid på at køre forbi og vise skaden til os. På den måde sikrer vi også, at vi er forberedte når du skal have din bil udbedret, samt evt. reservedele er indkøbt og klar til din bil.

Når dit forsikringsselskab har henvist dig til os, sender vi en mail og sms med et link til dig. Via linket kan du med få klik tage billeder direkte med din mobiltelefon og sende dem til os.

En udbedring hos Carbucks tager ofte kun tager 2 timer, så vi tilbyder derfor ikke at du kan råde over en lånebil i ventetiden. Vi har fuld fokus på at udbedre din bil, så du kan komme ud at køre igen – det betyder også, at vi ikke har afsat tid til at støvsuge eller vaske din bil.

Ja, det er selvfølgelig muligt. Alle vores sites er udstyret med en lounge med gratis kaffe, wi-fi og TV, hvor du kan opholde dig imens vi arbejder på din bil. Du kan læse mere om vores sites på vores hjemmeside, ved at klikke her.

Ja, det er ikke noget problem, du vil altid kunne aflevere/afhente din bil på dagen, indenfor de opgivet åbningstider. Kommer du dagen før, stiller vi din bil ind om natten, hvis vi har plads. Koordinér evt. med vores Kundeservice, hvis du ønsker at have helt styr på det praktiske inden du kommer.

Vi er altid klar til at hjælpe. Når du ankommer på det aftalte tidspunkt, kan du rådføre dig med den kollega, som tager imod dig. De vil kunne fortælle, om de kan nå at fikse mere end den skade du har anmeldt og til hvilken pris. Vælger du at få den anden skade fikset ved samme lejlighed, betaler du blot for din del på stedet, når du får den bil retur.

Vi anbefaler i udgangspunktet altid at rådføre med dit forsikringsselskab, men er bevidste om, at det ikke er alt forsikringen dækker. Hvis vi mod forventning ikke kan nå at udbedre den anden skade samtidig med din forsikringsskade, vil du i sidste ende skulle booke en ny tid til den udbedring.

Ofte stillede spørgsmål om vores garanti

Carbucks garanterer reparationen af skaden. Garantien dækker 5 år fra reparationens dato for karrosseri- og lakarbejde samt 3 år fra reparationens dato for eventuelle reservedele. Du kan finde de specifikke vilkår i garantierklæringen, som du kan downloade nedenfor.

Garantien dækker ikke almindeligt slid og ælde samt skader forårsaget af unormal brug eller selvforvoldte skader. Derudover dækker den ikke følgeskader eller skader forårsaget af trafikuheld.

Med garantien sikrer vi gratis afhjælpning af enhver mangel, der er omfattet af garantien, inden for garantiperioden.

Garantien ophører, hvis du ikke reklamerer rettidigt, får reparationen udført på et andet værksted, eller undlader at servicere bilen eller følge professionelle anbefalinger om reparationer.

Du skal kunne dokumentere, at den relevante skade er udbedret hos Carbucks.

Du skal reklamere straks over et garantitilfælde og senest 14 dage efter, at du har opdaget fejlen. Reklamationen skal sendes skriftligt til [email protected].

Garantien følger bilen og kan derfor overdrages til en ny ejer i den aktuelle garantiperiode.